Merlinia logo

Telefon: 4588 0087

E-mail: info@merlinia.com

OutBack med Alcatel-Lucent OmniPCX

OutBack integration med Alcatel-Lucent PBXer: Når det er vigtigt at give den bedst mulige kundeservice

Kombinationen af det nyeste indenfor Alcatels PBX-udvikling og Merlinias innovative OutBack software gør det muligt at yde kundeservice på et niveau, der kan bringe dit firma et vigtigt skridt foran konkurrenterne.

Alcatel-Lucent OmniPCX

Alcatel fremstiller to serier af PBXer: den mellemstore OmniPCX Office serie og den større OmniPCX Enterprise (4400) serie. Merlinia OutBack kan integreres med disse Alcatel PBX systemer.

OutBack tilbyder en særig spændende løsning til OmniPCX Office brugere, idet den indeholder et fuldt funktionsdygtigt, pc-baseret omstillingsbord til telefonreceptionisten. Med OutBack er det faktisk muligt at have lige så mange telefonreceptionister, som man ønsker sig - hver eneste medarbejder om nødvendigt!

I tilgift kan OutBack systemet fungere sammen med flere Alcatel PBXer. Så selv om dit firma har PBXer i flere filialer, er det stadig muligt at udstyre samtlige medarbejdere, og specielt samtlige telefonreceptionister, med et samlet overblik over alle i hele firmaet.

IP telefoni

Alcatel er en af verdens førende aktører indenfor IP telefoni. Her ligger der en økonomisk fordel for firmaer, der har forbindelser til små filialer og medarbejdere, der arbejder hjemmefra.

Alcatel Applications Partner program

Merlinia er medlem af Alcatel Applications Partner programmet, hvilket betyder, at vi har de bedste betingelser for at integrere vores OutBack produkt med Alcatels PBXer.

Systemkrav

Merlinia OutBack kan integreres med enten et Alcatel OmniPCX Office system eller et Alcatel OmniPCX Enterprise (4400) system.

OmniPCX Office

For at kunne integrere OutBack med en OmniPCX Office PBX skal man have en TAPI 2.1 licens fra Alcatel. Denne software skal installeres på en Windows 2000 server, der er placeret i det samme netværk som OutBack serveren.

OutBack tilbyder et fuldt funktionsdygtigt, pc-baseret omstillingsbord til OmniPCX Office. Der kan installeres så mange OutBack CBS (Computer Based Switchboard) klienter, som der er brug for.

OmniPCX Enterprise (4400)

Det er en smule mere kompliceret at integrere OutBack med en OmniPCX Enterprise (4400) PBX. Fra Alcatel skal man anskaffe sig en SBC (Software Based Console) facilitet og en InfoLink forbindelse. Systemet konfigureres derefter som vist her:

Alcatel 4400 diagram

OutBack Server forbindes med Alcatel 4400 via en seriel port. Den maksimale kabellængde er 10 m, med mindre man bruger et par TA adaptere. Det er også muligt at bruge en multi-port seriel adapter.

Computeren, der bruges til det pc-baserede omstillingsbord, skal være i stand til at køre både Alcatels SBC program og OutBack Klient programmet. Man skal købe en OutBack CBS Klient for hver Alcatel SBC, der skal fungere sammen med OutBack.

OutBack serveren kan forbindes med flere Alcatel 4400 PBXer, hvis man konfigurerer serveren med tilstrækkeligt mange seriel adapterere.

Alternativt kan man bruge TAPI med Alcatel 4400. Det forenkler konfigurationen og tillader brug af OutBacks CBS (Computer Based Switchboard) i stedet for Alcatels SBC. Dog er brug af TAPI som regel dyrere end Alcatels SBC og en InfoLink forbindelse.

Alcatel logo

Klik på ovenstående logo for at komme til Alcatels website.

 

Klik her for yderligere information om Alcatel OmniPCX Office.

 

Klik her for yderligere information om Alcatel OmniPCX Enterprise.

 

Ønskes yderligere information om anskaffelse af en Alcatel PBX bør man kontakte en authoriseret Alcatel forhandler:

Danmark

Norge

Sverige

Fold alle ud     Fold alle sammen Copyright © 2016 Merlinia A/S - All rights reserved - Terms and conditions