Merlinia logo

Telefon: 4588 0087

E-mail: info@merlinia.com

OutBack med Cisco CallManager Express

OutBack integration med Cisco CallManager Express: Det mest avancerede IT-telefonisystem for mindre firmaer

Cisco CallManager Express giver mulighed for IP-telefoni uden anskaffelse af yderligere hardware - systemet implementeres ganske enkelt inde i en Cisco router. Og måske har du allerede en, der er kompatibel med CallManager Express produktet.

Merlinia OutBack indpasses nemt i systemet og tilbyder forskellige slags avanceret funktionalitet.

Et fuldstændigt pc-baseret omstillingsbord til receptionisten

Telefonreceptionisten bruger OutBack til at udføre alle funktioner i omstillingsbordet. Derudover kan receptionisten bruge OutBack til at søge efter medarbejdere vha. navn eller afdeling eller hvilken som helst anden information, der findes i firmaets mearbejderdatabase, som typisk er Microsoft Active Directory.

OutBack giver også mulighed for kalenderintegration (Microsoft Exchange/Outlook og/eller Lotus Domino/Notes), så receptionisten kan se, om medarbejderen bør være tilstede eller ej. I tilgift hertil har OutBack en unik manuel angivelse af fravær, der normalt ikke ses i kalenderen, såsom frokostpause, ad-hoc møder, etc.

Funktionerne i OutBacks omstillingsbord fås til en, til flere eller til alle medarbejdere, alt efter ønske.

Cisco CME + Merlinia OutBack + SMS Gateway

Kombineres et Cisco CallManager Express system med Merlinia OutBack og OutBack SMS Gateway, fås en avanceret integration med firmaets mobiltelefoner. En medarbejder, som er ude af huset, kan med en SMS nemt indikere, hvornår han/hun kan (eller ikke kan) modtage opkald på sin mobiltelefon.

Medarbejderen kan, ligeledes med en SMS, omstille sin fastnet telefon til "viderestil" eller "forstyr ikke" status. Og samtlige medarbejdere kan nemt og hurtigt skrive og sende SMS beskeder fra deres pc til en hvilken som helst mobiltelefon.

Yderligere information om OutBack SMS Gateway findes her.

Andre fordele

Integration mellem Cisco CallManager Express og Merlinia OutBack giver medarbejderne flere interessante muligheder. Eksempelvis "tast-og-ring" funktionen, et pop-op vindue der viser opkalderens nummer, når telefonen ringer, og mulighed for at se, om en kollega er optaget af at tale i telefon.

Systemkrav

Der er ingen specielle krav ud over dem, der kræves for at installere Cisco CallManager Express, og dem, der stilles af Merlinia OutBack programmet (se her).

Bemærk venligst at Merlinia OutBack ikke er certificeret eller godkendt af Cisco.

Cisco links:

 

Cisco logo

Klik på ovenstående logo for at komme til Ciscos websted.

 

Klik her for yderligere information om Cisco CallManager Express.

Fold alle ud     Fold alle sammen Copyright © 2016 Merlinia A/S - All rights reserved - Terms and conditions