Merlinia logo

Telefon: 4588 0087

E-mail: info@merlinia.com

OutBack Oversigt

Telefonservice i fokus

OutBack handler om tid og mennesker. Hvor lang tid skal der til for at finde den rigtige medarbejder i dit firma, når en kunde ringer? Hvor meget tid går tabt, når kunder bliver stillet om til telefoner, der ikke bliver taget? Hvor meget tid spilder dine medarbejdere med at lede efter kolleger, der er som sunket i jorden, når de skal snakke med dem?

OutBack handler også om information. Hvor meget mere effektivt kunne dit firma fungere, hvis receptionisten, og de øvrige medarbejdere, kunne finde en kollega baseret på vedkommendes kompetencer, stillingsbetegnelse, afdeling, produktviden, etc.?

Ud og ind-tavle system med medarbejderinformation

OutBack er et eksempel på en ny type applikation, der kombinerer det klassiske ud og ind-tavle system med et medarbejderinformationscenter. Et firmas medarbejdere er dets mest værdifulde ressource, så der er god mening i at gøre det nemmere for kunderne at kontakte medarbejderne og for medarbejderne at finde hinanden.

Professionel service

Det er noget nær umuligt for en receptionist (eller en person i en lignende stilling) at holde styr på, hvor samtlige medarbejdere til enhver tid befinder sig, og hvad deres forskellige ansvar og kompetencer er. Det er vanskeligt at undgå situationer, hvor en kunde, der ringer, bliver stillet ind til den forkerte medarbejder eller afdeling. Fejltagelser af denne slags spilder tid både for dine kolleger og dine kunder, og kan endda resultere i mistet salg.

Hvis du mener, det er vigtigt, at alle, der ringer til dit firma, får professionel service og en god oplevelse, så er OutBack den løsning, der kan hjælpe dig med at skabe og vedligeholde et professionelt image for dit firma.

Når en kunde ringer til dit firma...

Telefon

...hvor lang tid går der så...

Ur

...før den rigtige medarbejder tager sig af kunden?

Smilende salgsmand

Fold alle ud     Fold alle sammen Copyright © 2016 Merlinia A/S - All rights reserved - Terms and conditions