Merlinia logo

Telefon: 4588 0087

E-mail: info@merlinia.com

Hvorfor OutBack - To Tankevækkende Telefonsamtaler

Forestil dig, at du ringer til to virksomheder. Du har fået tilbud fra Jens Jensen hos Black & Co. og Peter Petersen hos Hviid & Sønner, men du har endnu ikke besluttet, hvem der skal være din leverandør.

Hvis Jens Jensen ikke sidder på sin plads

Hos Black & Co. bliver du stillet videre til Jens Jensens telefon, men han svarer ikke. Du kommer tilbage til den venlige person i omstillingen, der spørger, om du vil tale med en anden. Du kender ikke nogen hos Black & Co. så du beder om "en fra Jens Jensens afdeling".

"Teknisk Afdeling" svarer personen i røret. Du forklarer, at Jens Jensen har sendt dig et tilbud, som du har nogle spørgsmål til. Du får at vide, at du har ringet forkert, for Jens Jensen arbejder vistnok i "Teknisk Salg" - ikke i "Teknisk Afdeling".

Tilbage i omstillingen beklager den venlige stemme, at du blev forkert viderestillet og siger samtidig, at det desværre ikke fremgår af oversigten, at der er forskel på "Teknisk Salg" og "Teknisk Afdeling".

Tredje gang du bliver viderestillet, får du at vide, at Jens Jensen sidder på lokal 124, og at du har ringet på lokal 129. Du forklarer Jens Jensens kollega, at Jens Jensen ikke svarer, men at du gerne vil vide, hvornår han kan træffes.

Kollegaen tilbyder at kigge ind i de nærmeste kontorer for at se, om Jens Jensen sidder i møde. Efter nogle minutter får du at vide, at Jens Jensen ikke er til at finde, men at han så vidt vides er i virksomheden. Ni minutter efter at du ringede op, må du nøjes med at lægge en besked.

Hvis Peter Petersen ikke sidder på sin plads

Hos Hviid & Sønner får du af omstillingen at vide, at Peter Petersen er i Moskva, men at du kan blive viderestillet til hans mobiltelefon eller eventuelt tale med hans kollega Bente Bentsen, der i Peter Petersens fravær har ansvaret for hans sager. 30 sekunder efter at du ringede op, taler du med en person, der kan hjælpe dig.

De gode spørgsmål

Har Black & Co. eller Hviid & Sønner størst chance for at få ordren? Hvem ligner din virksomhed mest? Hvor var Jens Jensen? Hvornår ringer han tilbage? Kan Hviid & Sønner vinde ordren, selv om de måske ikke har det bedste produkt? Hvad betyder god telefonservice for en virksomheds succes og omdømme?

Arbejdsdagen er ikke sort eller hvid

Vi ved godt, at arbejdsdagen ikke er sort og hvid, men selv i en kulørt verden findes der lyse og mørke nuancer, og mon ikke det i længden er disse nuancer, der afgør forskelle i produktivitet, tilfredshed og arbejdsglæde? Vi tror det, og med Merlinia OutBack får du et pc-baseret værktøj, der kan højne din virksomheds kundeservice, forbedre jeres informationsniveau og spare jer for megen unødig ærgrelse.

Merlinia OutBack er et pc-baseret ud og ind-tavle system med omfattende medarbejderoplysninger, der gør det muligt for dit firma at forbedre kundeservice og intern produktivitet. Samtidig betyder den øgede mængde tilgængelig medarbejderinformation en nemmere arbejdsdag og større arbejdsglæde for de ansatte.

Er du interesseret?

Yderligere information om OutBack findes på dette websted, inklusive en brochure som kan fås her.

Telefon til Black & Co.

Stopur

9 minuter!

Smiley

Hvor er Jens Jensen?

 

 

 

 

 

Telefon til Hviid & Sønner

Stopur

30 sekunder!

Smiley

Det er service!

Fold alle ud     Fold alle sammen Copyright © 2016 Merlinia A/S - All rights reserved - Terms and conditions