Merlinia logo

Telefon: 4588 0087

E-mail: info@merlinia.com

OutBack PBX Integration

OutBack med PBX integration - det ultimative værktøj til telefonreceptionisten!

Din telefonreceptionist vil kunne yde den bedst mulige service til dem, der ringer til dit firma, når han/hun ved, hvor alle medarbejderne er, og hvornår de fraværende forventer at være tilbage. Og hvis der er brug for at lokalisere en bestemt medarbejder, så har OutBack al den nødvendige medarbejder-information samt en søgefunktion, der er hurtig og nem at bruge.

Hvis OutBack er integreret med telefonomstillingsanlægget, bliver receptionistens job næsten automatiseret. Når han/hun indtaster lokalnummeret til en medarbejder, der har indiceret fravær, bliver opkaldet blokeret og vedkommendes OutBack statusbesked bliver fremhævet. Opkald bliver altså ikke længere stillet ind til telefoner, der bare ringer og ringer og ...

Når receptionisten foretager en OutBack søgning og finder den rette medarbejder, så er det tilsvarende nemt. Der skal kun trykkes på en enkelt tast for at stille det ventende opkald ind til vedkommendes lokalnummer - eller mobiltelefon.

Husk, det er din telefonreceptionist, der giver en potentiel kunde det første indtryk af dit firma - og første indtryk er vigtige!

Mere end bare "kalenderintegration"...

Konkurrerende produkter tilbyder kalenderintegration til telefon-omstillingsanlæg, men OutBack er et mere omfattende værktøj til registrering af tilstedeværelse og tilgængelighed. Med OutBack stiller din telefonreceptionist ikke længere opkald ind til medarbejdere, der er gået til frokost eller til et hurtigt, uplanlagt møde på nabokontoret.

OutBack kan indstilles, så en telefon, der tilhører en medarbejder, som har indiceret fravær, automatisk bliver sat til "må ikke forstyrres" status; alternativt kan opringninger automatisk sendes videre til et andet telefonnummer. Og alting klares via et bruger-venligt interface uden anvendelse af kryptiske koder.

Tast-og-ring

Det er ikke kun telefonreceptionisten, der får flere muligheder, når OutBack er integreret med firmaets telefonsystem. Der er også fordele for resten af medarbejderne.

De kan for eksempel gøre brug af den tidsbesparende "tast-og-ring" funktion. Man skal bare markere et telefonnummer på skærmen og trykke på to taster, så bliver dette nummer ringet op!

Andre fordele (alt efter telefonsystemet) inkluderer et pop-op vindue, som viser nummeret på et indkommende opkald, mulighed for automatisk at ændre telefonstatus til f. eks. "viderestil" eller "forstyr ikke" alt efter, hvilken OutBack besked man sætter, og mulighed for at se, om en kollega er optaget af at tale i telefon.

PBX'er der understøttes

Den seneste version af OutBack understøtter følgende PBX’er:

  -Alcatel OmniPCX Office - mellemstore systemer

  -Alcatel OmniPCX Enterprise (4400) - store systemer

  -Avaya IP Office - mellemstore systemer

  -Samsung OfficeServ - mellemstore systemer

For yderligere information se menuen i venstre side.

Før...

Telefonomstillingsdame

 

Efter...

Telefonreceptionist

Fold alle ud     Fold alle sammen Copyright © 2016 Merlinia A/S - All rights reserved - Terms and conditions